Kvalitet
Allegro språktjenester AS (Allegro) har et egenutviklet kvalitetsystem basert på ISO 9001 og NS-EN ISO 17100:2015 Oversettelsestjenester - Krav til tjenester. Vi er registrert som kvalifisert leverandør gjennom de nordiske kvalifikasjonsordningene Achilles UNCE, StartBANK og TransQ. Konfidensialitet Alle Allegros ansatte og underleverandører har undertegnet en taushetserklæring der de forplikter seg til ikke å videreformidle til uvedkommende opplysninger om produkter, drifts- eller forretningsforhold eller noen annen informasjon som de får kjennskap til i sitt arbeid med oppdrag for våre kunder. Ordrebekreftelser Allegro utsteder ikke egne ordrebekreftelser, men bekrefter tilbud og oppdrag på e-post med et entydig tilbuds- eller ordrenummer. Fakturering Hvis det er avtalt etterskuddsfakturering, er betalingsfristen vanligvis 10 dager, ev. etter avtale. Allegro tilbyr også e-faktura. Klagebehandling Alle kundeklager behandles som avvik og rapporteres i henhold til egne rutiner. Informasjons- og datasikkerhet Allegro retter seg etter kundens instrukser når det gjelder lagring, makulering og sletting av dokumenter. Filer og dokumenter med personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lover og forskrifter. Våre underleverandører har undertegnet databehandleravtaler. Vi tilbyr forskjellige metoder for sikker filoverføring. For å ivareta krav til informasjonssikkerhet benytter vi profesjonelle leverandører av løsninger for antivirus og brannmurtjenester. Utover det ansvar tjenesteleverandørene måtte ha, er Allegro ikke ansvarlig for noe tap som følge av feil, mangler, skade, uhell, virus, nedetid eller lignende i forbindelse med elektronisk kommunikasjon. Ansvarsbegrensning Allegros ansvar er alltid begrenset oppad til det beløp kunden har betalt for den aktuelle tjenesten. Allegros ansvar dekker ikke utlegg til annonsering og andre tjenester kjøpt fra tredjepart. Allegro har tegnet profesjonsansvarsforsikring. Disse generelle vilkårene kan oppdateres uten forutgående varsel. |