Positive svarPå områder som responstid ved nye oppdrag og punktlighet ved levering, er tilbakemeldingene gjennomgående svært gode. Omlag 92 prosent mener Allegros responstid og punktlighet ved levering er svært god eller god. Og når det gjelder kommunikasjon og fleksibilitet, sier 87 % prosent av respondentene at vi er svært gode eller gode. Kundene er også fornøyde med kvaliteten. Omlag 82 % er svært fornøyd eller godt fornøyd med kvaliteten på det vi leverer.
- Også når kundene blir bedt om å sammenligne Allegro med andre leverandører, kommer vi godt ut. Få mener vi er dårligere enn andre på sentrale punkter, de aller fleste vurderer oss som like gode eller bedre, forteller daglig leder Grethe Dalland. Spørsmålet om å sammenligne Allegro med andre gjaldt blant annet pris, leveringstid, kvalitet, fleksibilitet og kommunikasjon. Takk til alle som har deltatt!- Vi vil gjerne takke alle som har deltatt i undersøkelsen. Dette gir oss verdifull informasjon om hvordan kundene våre opplever samarbeidet med oss. Slik vi tolker resultatene, er de en bekreftelse på at våre kunder i all hovedsak er fornøyde med måten Allegro jobber på.
Fakta om undersøkelsen
|